Lovecraft é un autor a obra do cal foi adaptada con grande aceptación no xogo La Llamada de Cthulhu aínda que a súa influencia se viu en máis dun xogo, sen importar que fose de terror, fantasía ou ciencia ficción.
Un xogo como La Llamada é unha sombra demasiado alongada, polo que deseñar un xogo de terror baseado no universo creado por Lovecraft non é tarefa sinxela.
Pero Kenneth Hite, un deseñador de xogos coñecido polas súas obras de carácter máis "independente" decidiu abordar a tarefa usando para iso o sistema de regras creado por este, o GUMSHOE.
O sistema GUMSHOE é bastante sinxelo e está orientado á interpretación. Os personaxes defínense mediante as súas habilidades, das que hai dúas categorías básicas - Investigación (que se dividen noutras categorías) e Xeneral.
As habilidades de investigación engloban como o seu nome indica, aquelas empregadas para deducir e obter pistas de cara a resolver un misterio, mentres que as habilidades xerais serían o resto.
A diferenza con respecto a outros sistemas de xogo, é que en GUMSHOE xestionas as túas habilidades, se tes a habilidade atopas a pista, mentres que para interpretar correctamente tu8 achado tes dous métodos: ou realizadas conxecturas axeitadas sobre iso ou gastas puntos de habilidade para que o director de xogo te da a interpretación axeitada.
Isto pode parecer chocante e un tanto lioso, pero dado o ambiente de investigación e misterio das obras de Lovecraft, encaixa bastante ben.
Outro detalle interesante é a repartición de puntos, xa que depende do número total de xogadores - canto máis xogadores haxa, menos puntos haberá para gastar nas habilidades de investigación.
O Rastro de Cthulhu ten tres "modos" de xogo - purista, Pulp, e unha mestura dos dous. O modo Purista é o máis próximo á obra de Lovecraft. Pulp está máis orientado á acción, como nas películas dos anos 20, aínda que aquí o sistema de xogo non é o máis axeitado.
O libro fisicamente é bastante atractivo, nun tons sepia e cun bo apartado gráfico, aínda que a me antoja un tanto caro para ser o libro que é.
En resumidas contas, aparte das regras de combate, que me parecen o punto máis frouxo do xogo, El Rastro busca (e creo que consegue) crear un xogo de investigación, non solo de misterio. Non obstante, iso tamén pode supoñer un pequeno reto aos xogadores menos experimentados tendo en conta o seu cariz narrativo, pero non debería desanimarche a probalo.
248 Páxinas
39,95 €
24 abr 2011
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario